چاز این بایت خیلی هیجان زده نیستم.

تابستان تمام شده و هر روز باید درس بخوانم. نگرانی امتحان ترم و کارنامه.
کاشکی می شد امروز نرم مدرسه یا انفلانزا یا چیزی تو این مایه ها گرفته بودم .صبر کن خودشه
می توانم خودم را به مریضی بزنم. من امروز جودی مثلا آنفولانزا گرفته ام.
خداحافظ اولین روز مدرسه، سلام آنفولانزا
درباره ی من...ما را در سایت درباره ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102